melinadavideit

2008-10-13
16:17:10

oj oj oj
ja ännu en dag i min äventyrliga värld.
dagen började med att jag sov mycket gott ända till kl 7, lite sent så jag fick skynda mig.. Älskar dock att vi har sovmorgon de flesta dagarna. och dessutom är det idrott på måndag morgon och det betyder att man inte behöver göra sig i ordning :D happyme. dessvärre så var det cphinderbanan idag. me do not like!!
vrickade foten gjorde jag också. usch usch aj aj. men peter skrek BRAAAA så jag gjorde det väl snyggt då? ;)

sedan sega lektioner, samhäll c - nu ska vi börja med individuella fördjupningar.. åååh jag har inte tiid!!
och sen psykologin som vi har en massa uppgifter i hela tiden. ÅH jag blir så trött.

efter psykologin slutade vi, satt mig i cafeterian ett tag med linn, linda och tina =) mycket trevliga tjejer!
sen kom hillevi och cissi och sofia! efter ett tag bestämde jag och hillevi oss för att trampa hemåt på våra cyklar. hon åker och vrålar till roxanne från moulin rouge medans vi cyklar, det enda som störde oss på vägen var löven som slog mig i huvudet och en epa som lät som fan när det brände förbi som fan, sen kommer vi till typ shell...



epatraktorn som precis brände förbi mig och hille har fått sladd och kört in i en cyklist.
lägg märket till att epan kom från andra hållet än vad den står åt på bilden. under framdelen på epan ligger tjejens cykel, tjejen ligger bakom trädet där det är gula västar. det är brandmännen.. SOM FÖR ÖVRIGT var där minst 5 minuter före ambulansen. och polisen var ännu segare. skärp er räddningspersonal!
det verkade iaf som att flickan hade tur hon levde och var vid medvetande.

är inte ett dugg förvånad egentligen över det som hände. eftersom den där epan gick i allt annat än 30km/h.
undra hur det blir med lämpet där jag.

det var min lilla äventyrliga uppdatering idag.
ikväll ska jag på kickbox. kommer få sån otrolig träningsvärk igen :')

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: