melinadavideit

2008-10-13
22:36:24

puuh
nu sitter jag här i köket med endast värmeljusen och diskmaskinen som sällskap.
jag och mamma skojade lite nyss med min syster. vi kom på att alla 3 här i vår lägenhet sitter på varsin dator. så vi startade en gruppkonversation med kimberly och hon har absolut ingen humor.. haha, jag och mammen satt och fnissade här i köket och kimberly stängde ner konversationen.. skitkul. typ.

för övrigt så är jag beroende.. sorgligt men sant, utan MS RÖJ!



synd bara att jag inte har vunnit mer än 7 ggr av 442 :P


för övrigt hade vi ett mycket udda samtalsämne i skolan idag.. haha, jag, anna e, gabbe, ramberg bland annat satt och snackade om hur det skulle vara att ha 2 snoppar. haha asså brevid varandra.. eller om man hade pungen ovanför snoppen :D undra hur det hade fungerat :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: