melinadavideit

2008-10-12
22:31:00

söööndag
nu är det söndag igen alltså. som jag sa - fyfan va fort det går..
sitter här hemma i sängen med emelie, vi har en plugg-godis-film-dator-kväll.
det kan behövas ibland det också. hehe, fast hade nog varit bättre om vi pluggade lite mer ;)

har för övrigt vaknat upp med min karl imorse. han kom hem till mig inatt någon gång vid 1 kanske? vet inte riktigt, jag hade lagt mig iallafall - han väckte mig med att mysa in sig i min nacke =) det är så mys!
vaknade och pratade ett tag sen somnade vi båda 2 utan att säga någonting.
vi åt frukost vid 12 som vanligt sen åkte vi hem till stefan och var ute på gården och lekte med alla hundarna.
lärde molle att sitta, fan jag vill också ha en valp!
jävlar va den ska kunna grejer =)

åt middag där, sen fiick jag åka med cissis pojkvän matte hem. och sen har jag inte gjort så mkt mer idag faktiskt.

imorgon börjas dagen med ett spinningpass - uff det är så drygt :P
men det ska jag palla, sen är det kickbox på kvällen, jag har med mig emelie ;)
träningsvärk - ja tack!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: