melinadavideit

2008-10-26
13:43:04

tjofläng i lingonskogen!
igår blev alltså en helmysig hemmakväll med bygge av byrå och annat dylikt. och det var precis vad jag behövde.
orkade inte alls festa igår. laddar tills på freda jag! det ska bli så roligt!
jag ska vara bonde och stefan ska vara playboy :D

kameran ska självklart med!

nu har stefan åkt hem iaf och jag ligger här själv och filosofierar.

till kvällen blir det förhoppningsvis nostalgi-tvspelskväll hos carro :D
ser fram emot det. har inte heller så mkt annat att göra eftersom att stefan har tentavecka denna veckan, så man lär ju inte direkt se skymten av honom.. tråkigt..

men men! får se vad jag hittar på för övrigt idag..

haha och idag smög jag på stefan i duschen, ahahhaha ani skulle bara veta xD

Kommentar:
#1: Anonym

men va fan då:P mupp

2008-10-26 @ 19:39:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: