melinadavideit

2008-10-24
23:05:03

trevlig dag!
Just nu ligger jag i sängen hemma hos mormor och morfar, hör hur morfar snarkar igenom väggen. aaah det är som förr. det är så skönt att på vissa ställen förändras ingenting..

kändes dock lite konstigt att komma hit idag.. sist jag kom hit så slutade dagen med att min Daddy dog.. <3
vi satt och pratade lite om honom nyss, och jag saknar dig såå!
I just want to say hello again...

för övrigt så slutade jag vid 12 idag efter bokredovisningen på engelskan. kom hem och där var mormor.. vi gick en vända på stan med mami. sen följde jag med mormor hem hit till boda. hur skönt som helst.. och när vi kom hit så stod morfar och väntade på oss och jag och han for ut på övningskörning. gick bra faktiskt. börjar äntligen förstå hur en bil fungerar!

sen har vi ätit värsta middagen.. plankstek fast med kyckling och det var såååå gott! och lite glass till efterrätt.

det enda som saknas just nu är stefan här i sängen bredvid mig! men det får jag ju njuta av imorgon efter...
IKEA! åh jag ska hitta nånting jag behöver. för en gångs skull..
vi åker kl 0800 imorgon. heh, gå upp halv 7 en lördagsmorgon är väl ingenting man brukar hurra över...
men det blir soft. kan ju sova i bilen om det skulle vara så!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: