melinadavideit

2008-09-20
09:34:54

ceremoni-dagen

idag är dagen D. måste ta itu med mina känslor. vill inte. det är så jobbigt när man träffar de närmaste för att sörja. man vet liksom att ja nu åker vi dit och vi kommer gråta hela kvällen. jag orkar inte gråta mer. Daddy hade inte heller velat att vi skulle gråta. Men det är ju någonting man inte kommer ifrån helt enkelt.

Ligger i stefans säng nu, han gick upp 5, skulle ut och jaga med pappsen. Tänk om jag hade haft någonting med min pappa som vi älskade att göra och kunde göra det hur ofta som helst.. Men det är sånt man kommer på efteråt.
Det finns ju inte att ens pappa ska dö. Det är ju inget man ens funderar på. För föräldrarna finns alltid där. Det är ju dom som ska ta hand om en tills man blir någorlunda vuxen. Jag är inte vuxen!! Hallå?? Daddy vad ska jag göra nu då?

Jaa, jag får väl försöka iallafall..

None

Men jag ÄR inte vuxen. Undra om jag någonsin kommer bli det i sinnet.
Jag menar du var ju inte det ändå Daddy :) Det var också skönt att se.
Att man kan fortfarande kan njuta av livet som vuxen.

Och du dog ju iallafall på det du älskar mest. Din Harley Davidsson.
Och jag tror du hade blivit besviken om det var på något annat sätt du dog.
Fast nu var det ju inte ditt fel heller.. Det va ju någon annans fel.
När du för en gångs skull verkligen inte gör något fel så slutar det såhär.

Jaja, ikväll är det ceremoni för dig i Kråkberg daddy, ditt älsklingställe! =)
Vi ska tända eld på några speciella ballonger för dig och skicka ut dom över orsasjön.
Det kommer vara såå fint, och jag hoppas att du sitter och tittar på.
Usch, tårarna bara rinner på mig.. Men jag ska försöka vara stark daddy!
Jag ska göra allt jag kan.
Stefan ska också med ikväll. Det vet jag att du gillar. Jag vet att du tycker om honom och det värmer mitt hjärta.

Du sa till stefan att : "Your'e almost okay" och skrattade :)
På ditt språk betyder det att jag tycker om dig jättemycket.
Och stefan sa det när vi fick reda på vad som hänt under natten till måndag; Jag hann iallafall bli almost okay =)
Han är så mycket mer än okay och det vet både jag, han själv och Daddy.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: