melinadavideit

2008-09-19
11:10:51

Fredag
har väl gått ungefär tre dagar nu. känns fortfarande helt overkligt.
fick dock en mycket konstig känsla när jag tittade i mora tidningen idag.
Daddys dödsannons. Vi skrev den redan i tisdags och har haft den uppe på mammas dator som stått på köksbordet för att vi ska se den och verkligen förstå. När jag såg den första gången bröt jag ihop. Det är så definitivt när man ser en dödsannons.. Det betyder verkligen att det här händer.
Men det känns också skönt att få ut det i tidningen också eftersom han kände så många i mora. Alla i stort sett visste vem han var.

Det är dessutom så tråkigt. Jag har berättat det för några stycken, om när jag får barn, jag var alltid så glad för att dom skulle få en cool mormor som sjunger och står i och har sig och en cool morfar som är amerikan och åker motorcykel och svär. Så jävla tråkigt att mina barn aldrig kommer få uppleva hur han var.

Han var en så speciell människa. Går nästan inte att beskriva. Fast jag tror ändå att jag har lyckats beskriva honom ganska bra för mina vänner. För det känns som om dom också kände honom när vi pratar om det.

Och jag förstår inte hur en människa med så mycket livslust bara kan försvinna. Fast han kommer ju alltid finnas i våra hjärtan. Även om man har bråkat och så, så har vi löst det. Och det känns bra.
Även känns det otroligt skönt att vi pratade med varandra i fredags.. Det är en vecka sen nu.
Du ringde och sa att jag inte behövde vara orolig för dig.. Och det värmde mig. Att han bara ville ringa och säga att vi inte ska oroa oss.

Lägger in en bild på dödsannonsen senare. Puss

Kommentarer:
#1: Lisa

Usch, klarar knappt att läsa dina texter... Du är en helt otrolig människa Melina, som klarar av detta! Stöttar dig till fullo! <3

2008-09-19 @ 12:45:56
#2: cissi

lilla mellie-mellanmål <3

Gjorde ont i alla dagen du berätta, jag grät som en tok trots att det inte är någon man känner.

Men det var en del av dig, han ÄR en del av dig. Dina ögon, ditt efternamn, dina minnen..

Få hade klarat detta, din styrka är fantastisk.

Du är en Davideit <3

2008-09-20 @ 08:25:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: