melinadavideit

2008-09-25
11:07:14

God morgon!
Här sitter jag i handdukar. En runt kroppen och en turban på skallen, otroligt sexigt =)
Har alltså nyss tagit mig en dusch! Mycket skönt på morgonen måste jag säga!
Fast nu börjar ögonen på mig slockna, det får inte ske.

Har för övrigt det bäst luktande schampot nu. Eller ja, det luktar lite jäger, men om man bortser från det så är de nice.
Och håret blir jättelent =) Me like.

Jag måste köpa nya skoooor!!!
Jag står inte ut längre..
Är det löning idag förresten?
Måste kolla det när jag drar mig till skolan.. Börjar ju 13 på torsdagar, det gillar vi!
Sovmorgon måste vara det bästa som finns eller ? =)
Dock väcktes jag tidigt som vanligt av dessa jävla maskiner som pendlar ute på gågatan varje morgon. Varför inte skaffa tysta maskiner? Nej vi ska börja klockan 06.00 men att väsnas som fasen bara för att du ska få en så bra morgon som möjligt.. åååh..

Ikväll ska älsklingen sova här =) han är ledig på fredagar så då sover vi med varandra på torsdagar också :D tjohoo!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: