melinadavideit

2008-09-24
21:58:34

Kvällsbesök
Sitter hemma hos emelie nu och pluggar lite grann. går sådär, hehe man får ju så mycket annat att göra när man inte är själv. skriver på mitt dilemma som är våran uppgift till religionen.. de ska lämnas in imorn, så jag lär väl sitta hela natten om jag inte blir klar med det snart.. fattar egentligen inte ens varför jag skriver här nu när jag borde skriva på mott word-dokument. smaaart melliiiii

har tillochmed gjort mer på emelies läxa än på min egen :P bra bra..
Hon fattade inte riktigt de här med synonymer.. jag fick lov att dra till med exempel...
okej emelie, du klättrar upp för stegen och du kan gå med stegen. hehe bra exempel!

nej skärpning nu smellis!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: