melinadavideit

2008-09-11
21:13:55

Mamma Mia!
Var den bästa film jag sett på länge! Så himla mysig! Såna där filmer kan dom gott få göra fler av :)

Iaf så när jag kom hem från bion så hoppade jag in i duschen och slängde på mig en ansiktsmask!



mycket skönt och uppfriskande!

När jag stod i duschen trippade även min kära pojkvän in hit, man hör det även om man står i duschen eftersom att han inte är av den smidiga sorten :D haha, först smäller han igen dörren hur högt som helst, sen sätter han på musik på högsta volym, sen lägger han sig och gömmer sig i sängen tills jag kommer ut och ropar hej stefan :P haha så ligger han och ler under täcket :D min lilla gosefis!

Men han blev nog aningen rädd när han såg det där ansiktet :D haha helt vit!
men sugen blev han också! se bara här!





haha min söta godisgris :D och han va mer sugen på att raka sig ist för ansiktsmask, eller ja, jag tvingade honom att raka sig iochförsig, hehe.

oj oj oj så mycket jag skriver tjing så länge!

Kommentarer:
#1: steff

cool:) ser ut som jokern i batman;)

2008-09-11 @ 22:35:33
#2: steff igen

tur att du inte la upp nån mer av bilderna som du tog hehe;)

2008-09-11 @ 22:37:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: