melinadavideit

2009-04-17
13:25:47

sol =)
hej min kära små indianer! här sitter jag och njuter i solen på adinas balkong! hon har tyvärr lämnat mig för en stund då hon skulle på gymmet. jag hade jättegärna följt om jag hade pengar så jag kunde förnya mitt medlemskort. men nu har jag inte det.. jag är en fattig människa. och inte nog med det så ska jag ju betala en räkning för mina idiotgrannar ringde till securitas i söndags när de va lite fest hos mig.. ja så då blir det lätt så att man inte har råd att träna.. hur kul är det då??

det är iaf megaskönt i solen! drog igång en film här nyss men de e så ljust så man ser inget ändå. filmen blir bara helt svart då, så då sparar jag mig till sen så jag får se filmen i rätt ljus!

åh, man kan inte låta bli att längta till sommaren när man sitter här i solen i korta shorts och BH! mmm.. och fatta va kul det blir! snart är det studenten! jag lääääängtar! jag vill göra nå annat nu! blir galen. inget ont mot mina underbara vänner för de e tack vare er jag går till den där nedrans skolan :P

sökta lite högskola i förrgår också, får väl se om jag kommer in på någonting överhuvudtaget! haha det blir spännande. annars får man väl hitta på nå annat :P
är lite sugen på att följa med adina och backpacka lite i världen. dom som skulle hade tydligen hoppat av, så jag kan väl ställa upp jag då =) äh jag får se vad jag gör!

stefan har återigen lämnat mig för den nedrans skotern! tro om jag ska "råka" skruva på den lite så den går sönder... nej då det ska jag inte =) efter den här helgen så blir det inte så mycket skoter längre ändå för snart kommer sommaren! tjohooO!

och förra veckan var jag och mamma till våran sömmerska och tog ut mina mått så nu är min balklänning på g också :D hihi, ska se till att stefan har nå att ha på sig också. funderar på om han kanske kan ha sin kostym ändå? det är väl onödigt för honom att hyra en smoking för 500 om han har en fin kostym? då slipper han ju betala det. för sen är det ju balbiljetten också, och den vet man ju aldrig vad den kostar.. skumt att dom inte börjat sälja dom än förresten. fatta att det är så snart! snart bara en månad! åååå va jag längtar och åååå vad alla kommer vara fina! sitter här och fantiserar.. bara det inte snöar i år igen! då blir jag tokig.

haha och inatt drömde jag att halebop höjde priset på gratis sms till 400!!! snälla säg att det inte är sant. det kändes så himla verkligt. shit asså. sov hos adina inatt förresten, eftersom stefan lämnat mig .. :P hoppas du har kul älskling! känns som om man knappt hinner träffas längre. men som sagt, nu efter lovet så blir de ändringar på de =) ÄLSKAR DIG!

påsken förresten var ett jääädra hoolabaloo. jag, adina, keste, jens, jocke, tony och sonny har befunnit oss i rädbjörka, sen har lite folk kommit upp ibland typ madde och carro =) jääävlar va kul vi har haft!  men det är en annan historia och den är oändlig. har iaf haft min värsta bakfylla i mitt liv. men nu mår jag iaf bra här i solen, det blåser lite men de är skönt så man inte blir för varm!

tjing så länge!

Kommentar:
#1: Emma

MELLIE. NU FÅR DU SKÄRPA DIG!! UPPDATERING!

2009-05-07 @ 17:35:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: