melinadavideit

2009-08-30
13:48:50

Dålig stil!
Igår hade vi kräftskiva här i Våmhus, det var mysigt och megagott! I love kräftor och räkor, havets guld!
Efter det så skjutsade jag iväg stefan till någon "fest" och sen åkte jag tillbaka, sen åkte jag och Cis dit igen för å se hur de stod till där borta i bonäs, och de va ju ingen vidare till fest :P Hälften av folket typ sov och ville åka hem, resten dansade med en damsugare ;P

iaf så fick jag skjutsa en 8 pers i 740in till bygdegården, de gick segt för bilen kan jag lova! och efter en timme ute i kylan där åkte jag och cissi hem.
Sen ringer det i min telefon och Stefan har blivit lämnad kvar ensam av sina kompisar.. DÅLIG STIL! Jag vart jätteirriterad! Hur tänker man då om man lämnar en person ensam kvar! Jag hade LÄTT hoppat ur taxin själv och hållt min VÄN sällskap. Hm, taskigt iaf, Tobbe va den enda som va smart nog att ringa mig och be mig hämta stefan, det är väl klart jag hämtar honom!! Egentligen fattar jag inte varför ingen ringde mig först :P

Tycker iaf inte att man lämnar en person ensam sådär. usch....


Nu är iaf stefan och skjuter på skjutbanan, hoppas det går bra för honom! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: