melinadavideit

2009-08-28
11:21:04

Idag blir det jobb!

Arbetslös som man är tackar man ju självklart ja till alla jobb man får tag i! Så idag får jag svicha om till tomtelandskostymen igen, då dom behövde en för dagen, halv 1 börjar jag och slutar halv 5.
Vi skulle tydligen dela ut nå kakor och brochyrer till 2 flygplan som kommer in! Får väl se hur det går då! =)

Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ikväll. Det lär väl märkas om inte annat. Imorgon ska jag iaf på wasa, vet fortfarande inte om jag kör eller inte. Är ju grymt skönt att må kanon dagen efter iaf! Får se hur jag gör =)

Förhoppningsvis får jag vara med min älskling i helgen också, han är ju ute och jagar hela helgen :P



haha, här är en bild från liseberg :P Gud så snygga :D



hihi och de här brillorna på 3D bion gjorde så det såg ut som att man bara hade ett stort ögonbryn =) haha unibra :P
min lilla snuttplutt =) ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: