melinadavideit

2009-12-01
11:43:38

1 december!
Hur underbart låter inte det ? Gårdagen blev aningens beprydd med lite snöslask, den är borta idag. Anledningen till det är att SOLEN ÄR TILLBAKA!! De grå dagarna är över?! Hoppas verkligen det! Nu har jag precis vaknat, har 2 missade samtal från polisen och ska snart hoppa mig in i duschen!

Idag är det julbak hemma hos Addi! Ska bli riktigt mysigt! Fast de är inte förrän vid 5 någon gång. Så innan har jag tänkt åka till Rebecka idag igen =) Det är så mysigt där! Rebecka har ju blivit så himla hurtig och springer och ha sig, kanske man ska köra igång nå sånt igen med ?

Springer ju arslet av mig på bloten iaf :P Och det går ju bra? hehe, nej här ligger jag med stjärten i vädret!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: