melinadavideit

2009-12-21
22:53:32

kväll i stugan!
här sitter jag framför tvn med datorn i knät. vilken vettig dag detta har varit :P vi gick väl upp vid 1 någon gång och lagade mat, efter de gick vi och sov middag, sen åkte stefan hem och jag va ner på stan en sväng vid 7 och sen har det inte hänt nå mer.. :P

jösses! jag känner mig som en eremit. har också fått en släng av sällskapsspelssjukan .. "duu det va ett djävla långt ord de däär" hihi.

hemma hos ida har vi spelat buzz och jag tycker det är as skoj! och idag på stan har jag varit och tittat lite på sällskapsspel.. vilka roliga grejer det finns och så DYRA dom är :P att det ska kosta så mycket att få umgås med folk :P

nåja.. imorn efter min farliga operation så ska jag umgås med linnea och fidde, det ska bli himlans mys =)

sitter nu och tittar på scilent library nu, ganska roligt faktiskt =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: