melinadavideit

2009-12-21
12:22:08

Tjingeling!
Nu vad det ett tag sen.. igen som jag skrev i min söta lilla blogg! Nu är det juletider och det är så himlans mysigt Och i lördags fyllde jag 19 roliga år! Och det firades med pompa och ståt med min kära vän Ida och fan så skoj det var! Tack för det min käre vän! Även min söta karl kom ut på krogen fastän han sa att han inte skulle :P vilken nöt :D Men va kul :D



hihi kolla vilken söt liten buse :D



och här sitter en 19åring och lockar håret :P

ja det var en himla rolig kväll iaf som drog sig långt in på småtimmarna :P till närmare kl 5 på morgonen! men ibland ska man ha så roligt också !

nu är det alltså den 21 december, imorgon ska jag och operera mig. fy tusan, tur att stefan följer med mig! jag lär väl svimma av eller så :P

haha vilken rolig reklam ica hade nu! ulf alltså :D han sätter fast sig vid en mistel för att få kyssa alla singlar :P sen kommer han fram till tjejen som jobbar på ica och ska kyssa henne, sen ser han vilket stort munsår hon har och flyr för livet ;D haha söt

förresten har brittany murphy dött inatt? va sjukt, hon va inte gammal inte. fan så tragiskt.. r.i.p

nu ligger stefan och sover, sliten hjälte så att säga :P och jag kunde inte sova längre så jag sitter och tittar på reprisen av bonde söker fru. tråkigt att folk inte  hittar varandra. jag ska snart gå och hoppa lite på min bonde iaf =)


Kommentarer:
#1: Malin

Grattis i efterskott sötnos! <3

2009-12-21 @ 13:05:02
#2: Deniz

grattis i efterskott :)

2009-12-21 @ 19:13:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: