melinadavideit

2009-12-23
22:09:47

well well well
nu är jag, mina kära vänner, i boda, det traditionella julfirandets metropol! de som inte varit i boda har allt missat någonting! en riktigt fin liten by.. dagen till ära har bara bestått av sista-minuten-köp av lite julklappar och mat, mat och sa jag mat?

haha. i vilket fall är inte jag hungrig.

kaoset uppstod någon gång vid 17 idag när mamma ringde sabri i woodpjuks för att kolla hur många biljetter det var kvar... NOLL. panik. vad-göra-nu? dom har alltså dragit in på ca 200 biljeter pga brandrisk, att folk ska kunna ta sig ut om det börjar brinna.. (troligt att det gör)

så just nu verkar det som om jag inte har någon plan! äh det löser sig, om inte annat blir det ju billigt :P typiskt min tur att det blir så här. men jag känner mig faktiskt inte bitter längre :P jag känner mig faktiskt glad! tänk vad spännande det här blir :P jag och mina kompadres vet inte vad vi ska göra... TJOHO! spontangrejer IS THE SHIT!

nej som sagt - det återstår att se vad som händer ;)

imorgon är det förresten julafton och allt vad det innebär :D vad har ni önskat er??


Kommentar:
#1: Sandra

Vilket UNdERBART julkort!!!

Kimberley va så otroligtfin, ja ni andra åxå förstås... ;)



God Fortsättning!!

2009-12-26 @ 19:28:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: