melinadavideit

2009-02-19
10:29:48

Chile och satanismen
det är var jag spenderat min natt med, vad har ni gjort ? ;)
nej fyfan va skönt det ska bli med lov nu, det kan ni verkligen inte förstå!
hatar fortfarande att alla lärare lägger allt samtidigt. fuck u :(

Nu är jag iaf klar. har 3 st inlämningar idag - svenska, historia och religion.
jag är ensam hemma! min familj har lämnat och övergivit mig för sveriges ända (Trosa)

jaja, hoppas ni har det kul då era muppar.

Haha och mamma ringde mig igår kväll och sa såhär
-"jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här.. men.. inga fläckar i soffan tack?"

hahaha herregud mammen
tur för dig att du är så söt :P
dessutom har jag fixat världens bästa present till dig när du fyller år! hehe så nu får du bli nyfiken i en strut!

ikväll kommer stefan och sover här! nog för att han va hit igår men då fick han lov att åka hem, och egentligen var väl det tur, annars hade jag inte fått någonting gjort här i garderoben!

pratade även me corey igår! alltid lika trevligt! visade han ett skitäckligt videoklipp!
Här ska ni få se!


hur mycket får det plats egentligen?! heeelt sjukt!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: