melinadavideit

2009-02-16
17:50:08

Skidåkning!
Idag ska jag chocka er med att berätta att jag har åkt 2 mil på längdskidor! Va! :D Jag som inte åkt sen jag va 7 typ!
Trodde att jag skulle bryta alla ben jag har men jag klarade mig galant med 3 vurpor. En va framför hillevi som stöp över mig haha! Och en i en uppförsbacke då jag lutade mig för mycket framåt och jag bara stupade! hahaha, det måste ha sett otroligt roligt ut!

Annars gick det väldigt bra förutom att stefan bara vallade med fäste - inget glid! haha då måste ju jag ha fått ta i mer än alla andra eller ? =)

i vilket fall så är vi i mål och mår bra!

har målat om mina naglar svarta också, det såg så kladdigt ut det innan! haha stefans farmor tyckte det var fult med svart! hon ville ha rosa. så jag får måla hennes sen också!

För övrigt så va vi på kryssning i helgen! Hur trevligt som helst! Ska se om min dator vill vara med och lägga in lite bilder nu då...



här sitter jag i bussen på väg till el stockholmo!



haha! =)


har tyvärr inte så mkt bilder från när vi va där, för jag hade annat för mig :P



hahahaah min älskling :D hahahahahhaha


vi kom hem på lördagskvällen lagomt till fest!



 



sen vart det wasa!

dagen efter fyllde anders 50 år!

och vi skulle ut och gå med cilla, jag och stefan!
då fick hon se ut såhär :P



yee coola cillen

Kommentarer:
#1: stefan

haha va fan då:P

2009-02-16 @ 19:08:05
#2: Mamma

Kära Melina har höga tankar om sin bardoms skidåkning....hon var dock lite äldre när ho åkte sist...9-10 år och det var det lilla loppet för barn på vasaloppet, några år i rad faktiskt. Sträckan var inte så lång, från simhallen till vasaloppsmålet! Ingen lång sträcka alls.

Det var lika varje gång, först glad men sen ramla hon o grina om vartannat! styvpappan Per sprang bredvid tills han fick blodsmak i munnen o hejjade o skrek, allt medans melinas ansikte blev rödare o rödare o tårarna sprutade åt alla håll!

Jag blir glad nu att skiduppehållet har kommit till ända! Melina har idag klargjort vid middagsbordet att hon tänker åka vasaloppet!

(någon gång i alla fall!) GO GIRL!//MAMMA

2009-02-16 @ 19:22:43
#3: stefan

hahaha! lilla melina utan näsa:D

2009-02-16 @ 19:42:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: