melinadavideit

2009-01-15
21:33:15

Helloooo everybody!
Kul att så många läser fastän jag är så dålig på att uppdatera! Kunde inte ana att det var så många som ville följa mig och mina konstiga inlägg :D haha men jag gillar er trogna fans!

jajamen, så nu sitter jag här igen, redo att skriva några rader, med min vattenflaska bredvid!

Idag träffade jag Agge i skolan och hon frågade om jag skulle ut ikväll.. Hmmmmm, torsdag? :P nej, haha! hon hade tydligen trott att det var fredag! Sötan!

Följde med henne och Madde ner på kaffestugan och åt lite mat, gotti. Räksallad mina damer och herrar! Utsökt.
Har sedan suttit på körskolan med dessa två i cirkus 3 timmar. What the fuck gör jag ? :P Jag är klar med det där! Men iofs så känns det kul att jag för en gångs skull kan det!

Well well, det blir spännande och ser hur det går för dom! Mina små gosfisar.

Just nu sitter Mazlom och retar mig för att jag skrev min religionstentamen för hand. Jag menar vadå? :P Är jag bonde för det eller ? Hur kan det bli ute att skriva med min snygga handstil? ;) Det ser ju ut som att en dator har printat ut det! HAH!

Tji fick du!

Och eftersom min laptop hatar livet just nu så sitter jag på stordatorn. Känns väldigt konstigt. Tangentbordet knapprar som tusan och jag blir nästan lite rädd!

Som ett sött plus i kanten så har vi ju våran fina webbcam här! Nog för att jag har en på laptopen också men den här är mycket roligare!



bestämde mig helt enkelt för att ta en lite rolig "egobild"
och mitt i det roliga hittade jag en annan "egobild" som jag tagit för ett tag sen :D
kolla min söta smilegrop på världens konstigaste ställe!!



ursäkta min osminkhet men jag hade långt hår där! hihi och ja jag sitter i en garderob!
missa inte den allvarliga minen ;)



eftersom jag som fattig student inte har några pengar så blir det varken studentfest eller personalfest.. KATASTROF! sen när började jag tacka nej till fest?! men sorry to say so. så är det iaf!
hittar nog på nå skoj! kanske kan vara chaufför jag som har körkort och allt  ;)



och på tal om skoj! här har vi någonting annat som är kul =) ja det är jag på bilden och inte min mormor som linda pettersson så fint trodde </3 heartbreak där alltså. detta blev alltså vårat julkort för i år. fast då plus min mor och min syster som åldringar också! vi tänkte att det var lite fint och skrev att ta hand om varandra för tiden går så fort!
och om jag ser ut sådär om några år tänker då jag ha så kul jag kan nu eftersom att folk inte ens kommer vilja se på mig när jag ser ut sådär :D



här har vi en bild på kära linda pettersson från 1a ring iaf :D vi har gått i samma klass i snart tre ååår ! she makes my days! hohooo! antar att hon sitter och sjunger till 50 cent eller någon annan av hennes coola yo niggah musiksmak :D hennes favoritfilm är by the way get rich or die trying! så om det är någon som vill komma i kontakt med henne är det bara att dra någon line från den filmen och hon är fast ;) singel dessutom så ta eran chans nu killar! men jag varnar er, prata inte om döden och ta inte med er några spindlar på dejter och så, för då kommer hon att PKa er ;)





Och! För att inte glömma.. som i alla andra modebloggar...



Dagens outfit - svart är ju en färg som alltid kommer vara INNE. så om ni känner er lite low så borde ni dra på er svart, då är ni fit for fight. Det lila har jag matchat helt underbart, håret matchar också (köpt på ginatricot). Klänningen är från Veromoda och rocken från Cubus. Skorna och hatten hittade jag i mammas garderob, DET är mitt tips för er! Titta alltid i era föräldrars eller mormödrars garderober, man kan bli helt förundrad över man kan hitta där =)

Kommentarer:
#1: Linda

HAHAHAH, fan va bäst du är melllie :D

Man there's rules in da house,



Rule Number One: "Never leave the products in your house."

"Rule Number Two: "Get your own crew."

"Rule Number Three: "Have discipline in your crew, trust."

"Rule Number Four: "Dont praise a nigga too much or he will think you're soft."

"Rule Number Five: "SHOW NO LOVE, LOVE WILL GET YA KILLED."

"Rule Number Six: "Don't ever take the panties off this bitch."

2009-01-15 @ 21:40:09
#2: Linda igen

there are*

2009-01-15 @ 21:40:57
#3: Lisa

hahahaha nu vet jag en orsatös som känner sig hedrad ;D

2009-01-15 @ 23:40:10
#4: mamma

jaha....vad är det för fel på mammas garderob nu då??, är det inte där du jämt tar kläder och skor??

2009-01-16 @ 00:55:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: