melinadavideit

2009-07-09
23:40:45

heey =)
Idag har jag jobbat i entrén på tomteland.. det är skumt hur man kan känna sig så ensam när alla människor kommer dit för att betala inträde. kanske för att man utväxlar kanske max 15 ord med varandra sen går de vidare! och sen står man kvar där själv. tjoflöjt vilket drag!

hehe skönt nu iaf att jag är ledig i en vecka!! helt otroligt, kommer dock sakna mina sötisar! och rara sara kommer inte tillbaka nå mer :( tråkigt att det är så men man ska göra det som är bäst för en själv! inge tvivel om saken!

jag sitter här i skrubben och laddar lite för imorn.. jag och stefan ska nämligen åka ner till det stora götet imorn! wow har inte varit där sen jag fyllde 7 år! det ska bli så skoj! det blev ju aldrig av förra året och det är jag riktigt besviken på, så i år va det dags! äääntligen!

och idag fick man besked om högskolan också. kul att man är 59:onde reserv, good luck melina du kan glömma det där.
på 2 sekunder förändrades min framtidsbild.. jaha? vad ska jag göra nu då? :P jag får helt enkelt slå mitt kloka huvud i väggen.

aj! fyfan! har ni någonsin typ satt armbågen mot bordet för att luta hakan i handen? jag gjorde det precis och jag vet inte om det är nå fel på min armbåge men det rycker till i hela armen varje gång jag gör så! typ som tusen nålar fast hårdare!

jag har med mig kameran till gbg förresten så jag hoppas jag kommer ihåg att ta lite roliga kort! har ju varit väldigt dålig på det har jag märkt. är det förresten någon som har sett mina nycklar!?

Kommentar:
#1: mammen

älskade lilla stora dotter!!! ha nu så kul i götet och var rädda om varandra du och lilla stora stefan!!! ...tänk att jag fått så mycket skäll för dina nyklar, så låg dom under din stol i ditt rum....i nästan 2 veckor!!! kramizar!!!!

2009-07-10 @ 15:14:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: