melinadavideit

2009-07-02
10:33:19

oj oj oj fy skäms melina
jag känner att jag bara blir sämre och sämre på det här med att uppdatera min blogg. hehe, kan ju vara på grund av att man inte riktigt har tid i dessa sommartider! (HEJ HEJ SOMMARTIDER!) det har ju varit underbart väder på senaste och jag har endast varit ledig 2 dagar.. men vad gör det om 100 år?! skapligt varmt i ylleklänningen på t-landet bara! ska se om det kanske finns någon annan ledig. nu jobbar jag för fullt - är ledig på måndag sen äntligen min enda lediga helg!! ska bli götttt!

fyfan va det är svårt att sova i denna värme! man liksom klibbar fast i allt som går att klibba fast i! speciellt stefan! haha

ringde även min kära underbara adina häromveckan, uusch de va nästan så jag börja gråta. KOM HEEEM!!



jaja, väntar man på något gott! =)

igår hade jag och älsklingen 20 månader. shiiit va tiden går! tänk snart är man 80 år gammal :P




haha snyyyygggggggggg för jag har tagit studenten och det gjorde jag med dunder och brak! kan vi inte göra det igen?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: