melinadavideit

2009-03-26
22:38:55

Dagen D
Börjar lida mot sitt slut.. vilken dag. har aldrig varit med om detta förut!
Känner mig dock väldigt trött. Huvvaligen.

Var iaf nyss och tittade på dansuppvisningen i skolan med agge, stefan och björn! riktigt roligt, jag tycker om att gå på sånt! Och dom hade en av världens bästa låtar med: Thriller med Michael Jackson. Den är då grymt bra.

Johan min vän har krockat med lastbil idag - tur bara att bilen fick ta den värsta smällen. Usch..
Och sen nyss när jag skjutsade mamma höll jag också på att krocka, det är så jävla mörkt ute på kvällarna och lysena var gömda bakom den där pelaren på sidan av rutan så jag såg inte bilen förrän den va en halvmeter ifrån och jag slängde mig på gasen :P

Inte en skråma dock och tacka gud för det =)

Kommentar:
#1: Lisa

slängde du dig på gasen?? inte bromsen? :P

2009-03-27 @ 17:35:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: