melinadavideit

2009-03-05
10:28:25

god morgon
idag är jag trött... har visserligen sovmorgon till 12 idag.. eller ja, då börjar skolan.. men de jävla traktorerna på gågatan börjar vid 6!!!!!!!!!!!!!!!


såhär förjävlig ser man ut då!

ååååh, jag tänkte verkligen att tänk om jag hade haft ett gevär :P

drömde att jag var ute i skogen med min pappa, hans förra fru och några kompisar. sen gick jag runt en sväng och då fick jag syn på en björn, och det började springa efter mig!!!
sen kom daddy och räddade mig och bara slog ner björnen. :O häftigt

ja idag har jag träningsverk i mina armar :P kände de när jag va upp imorse och mörkade min persienn som stått på halvöppet. hehe =)

idag blir det som sagt intervallstep ! funderar på å gå på gymmet och jogga lite också =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: