melinadavideit

2009-03-08
16:21:04

I'm head over heels

Now I can fly!
Jag är så otroligt kär så ni kan inte förstå! Ni vet den där känslan man har när man precis träffat någon och det bara pirrar i kroppen och allt känns rätt? Som att en fågel flyger, eller att en fisk simmar i havet? Det är precis så naturligt som att det är du och jag stefan =) Jag älskar dig

You're so divine!



Gårdagen spenderades med vänner! jag, kierstin, hannes,olof och simon åkte ju som sagt var till lager 157 och kikade lite och hittade lite förnödenheter. Trevligt som satan =)

Sen kom vi hem och jag och mamma åkte till Gittan för att hämta lite daddypapper. Däribland fanns det kopior på hans pass och körkort.. </3 det gör ont i mig att se dig men veta att jag inte får se dig röra dig nå mer.. ändå blir man glad av att se dig, men på ett sorgligt sätt,

efter vi varit hos gittan skjutsade jag mamma till katarina där dom skulle ha nån middag och jag åkte till våmhus!
vi kilade sedan vidare till kierstin, hannes och simon, tittade på slutet av simpson the movie och sedan vart det monopolspel som tusan! kierstin åkte först :P haha! jag och stefan vart de som vart kvar sist och han hade tillslut mer pengar än mig när vi bestämde oss för att sluta så han vann ... den lilla räven :D

vid detta beslut var klockan halv 1 och vi var trötta. så vi åkte hem. fast först skulle jag hämta mamma hos katarina igen, så vi kom dit och skulle gå in och hämta henne, då var katarina i sitt esse och vi skulle absolut spela vem vill bli miljonär klockan 1 mitt i natten... vi vart väl kvar där i en 2 timmar.. gah!

sen fick vi åka hem och sova =)

nu idag har jag och stefan sovit och vaknat :P logiskt va!! sen kände han sig stressad eftersom han har tenta imorn och han ville hem och plugga så efter att mamma kom tillbaka med bilen så körde jag hem honom och hans bror som varit på körskolan!

APPROPÅ körskola så måste jag ju gratta 2 av mina vänner som klarade uppskrivningen i torsdags =) Grattis Agge oc Madde!

När Adina senare kommer hem ska hon och jag ner och gymma =) vart inget av för mig och stefan igår. tur va väl det tyckte han som har träningsvärk idag :P

För övrigt så har mamma setat här bredvid och ritat min balklänning och jag tycker vi börjar komma till resultat! KUL!

OCH! Appropå igår! Så hittade jag mina sandaler som jag letar efter på internet i en evighet. skööönt att ha ett par sommarsandaler =)

röda byxor har jag också köpt :D


Idag är en bra dag förresten!! =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: