melinadavideit

2009-03-05
21:14:27

usch..

ni får ursäkta mitt utbrott där men jag tycker inte man önskar livet ur sin syster när vi har varit så nära döden som att mista våran egen pappa, jag tycker inte det är rätt..

har även bett stefan att inte komma hit idag med tanke på hur irriterad jag är. Så då gör jag nog honom en tjänst om han slipper umgås med detta åskmoln.
Funderar på å bli hemma från skolan imorn.. men det känns ändå onödigt med tanke på att jag bara har en lektion..
men jag kommer inte ´hinna göra någon filosofi. gah.. typ; varför finns jag? tar rymden någonsin slut? finns jag verkligen eller är allt detta ett dataspel? som sims? vem vet? vet någon?

ni ser. man blir ju helt tokig :P vad händer efter döden?
ja det kanske jag ska börja fundera på eftersom att min syster så gärna vill att jag ska göra det snarast.. hmmm..
man kanske..

  1. kommer till himlen
  2. kommer till helvetet?
  3. det kanske blir svart?
  4. man kanske blir någon annan!
  5. blir något annat?
  6. man kanske träffar alla andra döda?

isåfall hoppas jag på punkt nummer 6!
det kan ju inte bara ta slut? min daddy måste ju finnas någonstans? hans personlighet? hans tankar och åsikter?
dom måste ju finnas nånstans? jag vet ju att hans kropp är aska, men det inre?! själen? den kan ju inte bara försvinna?

vart är du?
jag vill bara säga hej igen..

jag har fortfarande ditt nummer i mobilen.. i hopp om att det någon gång ska stå Daddy när min telefon ringer..
som den gjorde mitt i natten till den 16 september 2008.. det hade varit så typiskt dig att ringa då. men det var inte du..
ÅÅ VAD JAG ÖNSKAR ATT DET VAR DU!! varför kunde du inte ringt mig!!! varför ringde inte jag dig den dagen!? jag hade ju kunnat uppehålla dig i en timme och du hade inte varit just där just då.

jag blir tokig..


Kommentar:
#1: Deniz

:*



Jag har inte äns börjat på filosofin, smart är jag som glömmer det i skolan. Jag kommer nog bli galen av att bara göra den.

2009-03-05 @ 23:12:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: