melinadavideit

2009-05-14
13:41:57

Äntligen!
Bara man tar ut alla fingrar ur arslet kan man ju få lite gjort ändå! Nu är jag äntligen klar med filosofin! Var en dilemmauppgift som handla om att skjuta indianer eller inte :S aja anyway så är det klart nu med sinnelagsetiker, konsekvensetiker och regeletiker. haha har en urgullig framsida på arbetet som jag hittade på google.



det är frågan det!

nu har jag även provat min nya eyeliner som jag har tänkt att ha i min sminkning på balen =) ursnyggt! läääängtar!
skönt att man har sina biljetter klara - fanns ju tydligen bara 300 :O shit och hur många studenter är vi inte då ? :P
tooo bad. we'll be there anyways!

tro vad jag ska göra nu idag då.. hmm skulle gymma med adina men hon hör aldrig av sig som vanligt :P sen ska jag till våmhus när stefan kommer hem från borlänge, hans farmor fyller 70 år idag! häftigt!
undra vad man ska köpa ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: