melinadavideit

2009-05-18
22:18:58

god kväll!

igår hade jag världens mysigaste dag med stefan =) vi åkte på fyrhjulingen lite, åt mat, myste, promenerade - helt underbart!


världens bästa =) <3

han sov hos mig och va upp tiiiidigt imorse vid 5 för att ta tåget 06.20 till borlänge. duktigt!
jag började inte förrän 12. hade lektion med yngve, skrev för första gången på riktigt länge i mitt block!!
sen hade vi svenska och där tittar vi på pulp fiction (vet dock inte vad den filmen har med svenska att göra men den e bra!) sen va de dags för kajakpaddling med nåra ur klassen. detta då som sista idrottslektion! så nu är jag klar med det ämnet iaf, och det känns grymt!

har även varit chaufför med matts bil. haha! kört runt med övningskörningsskylt hela kvällen :P och när jag kom hem slängde jag i mig mat och tittade på färjan 2.

nu har jag setat och spotifyat lite grann, dock är mamma inne på min spotifyanvändare nu för att lära sig lite låtar hon ska sjunga på en begravning på lördag, bland annat christer sjögren. hehe jaja, fånt man ha va man vill på sin sista fest då ?=)

nu snart ska jag hoppa ner i badet, är fortfarande lite nedkyld sen paddlingen.

har dessutom fått lite färg! se här!


yeeee! mer blir det!

och idag är det 12 dagar kvar till balen! wooo det närmar sig med stormsteg! och min klänning är inte klar!! PANIK :D
spääääännande :D tjohooo



pussssss! ♥

här har ni låten i mitt huvud just nu:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: