melinadavideit

2009-05-20
22:40:36

sköööönt vettja!
verkligen skönt efteråt när man sprungit en vända =) jag och cis sprand kortare än stefan, men det känns ändå. speciellt när man har dålig kondis som det visat sig att jag har ;P nu har vi sprungit iaf och är nyduschade alla tre! hundarna är helt slut, dom sover =)

innan vi va ute och sprang så va vi och tittade på våmhus match mot dala-järna =) våmhus vann! sååå skönt det också! i 45e minuten avgjordes det! glenn blev match-hjälte, om man inte räknar med simon som fixade straffen! men glenn satte den iaf =)

har trots väderleken varit fint väder idag och man kunde inte låta bli att slänga fram magen i solen en vända i skolan idag. vi lade oss på bänkarna utanför matsalen och jag drog igång lite musik på min mobil och det kändes bara ultimat =) sköööönt

satt även utanför kaffestugan en sväng med sofia och lisa, var lite sällskap medans dom fikade - i solen! skööööönt!

guud vilken skön dag jag har haft.

gjorde inte just någonting i skolan heller för den delen =) SKÖNT! snart är det slut :D Tjohoooo!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: