melinadavideit

2009-05-14
11:16:59

wops!
Vilket otroligt viktigt liv jag måste ha :P snart en månad sen jag skrev någonting här =)
vad har jag gjort under senaste? inte just någonting ska jag tala om! haha
nej då, någonting har jag gjort - minns det inte bara!

igår var jag iaf i skolan och va jätteduktig och gjorde allt som skulle göras på engelskan och blev KLAR. känns helt sjukt att jag verkligen gjorde någonting helhjärtat på en lektion! ♥ hjärta mig



har även umgåtts en hel del med den här muppen =) haha!

idag ska jag plugga.. har jag tänkt.. får väl se om det blir av... ska skriva en filosofiuppgift och plugga till näringsläran imorn.. gaah... jag vill inge mer nu!! :) bara 8 "ordentliga" skoldagar kvar iaf..  16 dagar till balen! woooo spännande! appropå det så skulle jag troligtvis och prova lite av balklänningen idag som är för fullt på produktion!


dessa tyger är det, så ni som undrar vilken färg så varsågod att titta! =)

ska väl se om jag kan skriva lite filosofi nu då =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: