melinadavideit

2009-11-24
18:12:18

asså vafan?
hej hej =) nu har jag precis skjutsat stefan till sin bil från tåget :) min lilla sötgris! så glad så!

sen har jag ring dick och mormor och fått ett samtal från LG :P och nu precis när jag kommer innanför dörren så plingar det på... JEHOVAS VITTNEN! SKÄMTAR DU!? dom har varit här TRE gånger på en månad! vafan! låt oss va! alltså inte ens i sitt eget hem får man vara ifred! blä på jehovas. ni får jättegärna vara i "rikets sal" för mig, men det här är MELINAS HEM. åå jag blir så irriterad.

wäwäwä som daddy hade sagt. enough wining.

på torsdag ska forden iaf hem till dick och mormor ska sen köra mig till tåget och sen ska jag jobba =) stefan och cissi kommer på blotet då ;D trevligt med lite kändisar!

och imorn kommer ÄNTLIGEN Sandra hem, har längtat efter henne :) lilla tokfian!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: