melinadavideit

2009-11-15
20:51:03

=)
gokväll mina kära fans! gårdagen blev lyckad! först var jag barnvakt på tomteland i några timmar åt världens sötaste killar, vid 4 kom jag hem för att duscha och swisha om till kvällens kläder, det var ju dags för dildopartyt! tjejerna rullade in i lägenheten och vi hade jättetrevligt och mysigt =) bara folk som gör en glad var med! och jag blir SÅÅ glad av er! me like you ♥

efter dildopartyt for folk lite en efter en sen så sågs de flesta på wasa sen =) det var rätt okej på wasa, som vanligt inget speciellt, men inga slagsmål iaf =)

jag och stefan sov här sen =) min myskråka =)

idag har jag haft ont i huvudet och det kanske man förtjänar =) hehe, lagade iaf nyss mat åt min kärlek och han tyckte de va gott :D

nu tittar jag på filip och fredrik och sen kanske det blir paradise hotel? =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: