melinadavideit

2009-11-01
16:10:35

Halloween!
Jag har haft världens roligaste kväll igår!! VILKET ÖS! Förfest hos Frostanna och de va jättetrevligt, en himla massa folk och kul som faaan hade vi! Sen skulle vi dra vidare till Öna bystuga, där var det fest och den slutade med diverse ambulanser.. Vi vart sist på plats förutom dom som hade festen :P haha typiskt oss. Sen liftade vi med lite muppar in till mora, där vi gick till wasa i lagom tid för stängning.. Hehe, men då hinner man ju träffa allt folk som kommer ut ;P Minst lika mycket ös där! Sen hamnade vi på donken.. Haha fan va det var svinigt där! Sen hamnade vi på efterfest hos adde mårten. Efter ett bra tag bestämde vi att vi skulle hem till adina så vi började gå, sen orkade inte dom andra gå längre när vi kommit till tågstationen så dom ringde taxi. Hur onödigt är inte det? Det var 1.5 km kvar liksom :P Den resan fick jag betala på köpet, jag som inte ens ville åka! schysst liksom :P men aja. Sen så gick adina och la sig mitt i allt och då gick jag hem.. kl 5 på morgonen :P

Kommentar:
#1: Lisa

haha låter ju toppen! :D

2009-11-02 @ 18:00:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: