melinadavideit

2009-11-09
15:38:51

I tid för en gångs skull..
Har nu kommit på att jag i detta tråkiga väder kan planera inför mina julklappsinköp! Är svårt men bättre att klura ut det nu än om en månad när man står där dagen innan julafton och inte vet vad man ska köpa!!

Sitter även själv och skriver ner vad jag önskar mig. Fick det i uppdrag av Stefan. =) Svårt det också! Men hellre att man önskar sig nåt än att man är tråkig och inte önskar sig nå. För hur kul är det att få det svaret när man frågar vad någon önskar sig? "pengar" eller "jag vet inte".. det hjälper inte just någonting! Så om jag kan börja vända på den här kakan så kanske folk tar efter och börjar önska sig saker ;D

Vad sägs om det ? =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: