melinadavideit

2009-11-19
17:48:52

nu är jag hemma igen!
idag har jag varit på tomteland och hjälpt till lite, är alltid lite stressigt dagen innan premiären!! har iaf varit händig och skruvat upp 7 st lampor på svåra ställen! hehe man lär sig vara händig när man har en karl som är det!

fast händig har jag alltid varit ;)

efter tomteland hämtade jag william och viktor från skola/dagis och skjutsade hem dom! busfrön. viktor börja gråta när jag skulle åka :P stackarn.

fick även en mongohostattack när jag va där. fan att det aldrig ger sig!!?? nu räcker det!!!

gick precis in på aftonbladet.. kolla detta :O är inte de här lite sjukt?



jag menar liksom, vafan? äta levande djur tycker jag inte är okej! jag har ingenting som helst emot någon slags jakt, men ska man äta djur kan dom väl iaf få vara döda? det tycker jag iaf, tänk själv att bli kokad från halsen och neråt för att nån senare ska gnaga på en? :S

skumt, men de är ju allt borti de där länderna :P dom har så mkt konstigt för sig!!

Kommentar:
#1: J

Fy! Vadå plågsamt?! Sjukt att sånt är lagligt!

2009-11-20 @ 11:03:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: