melinadavideit

2009-11-20
11:57:29

tjingtjong alla goa =)
eller godmorgon! så får man faktiskt säga nu, för igår - NEW MOON!!! LOVE LOVE LOVE fyfan va den va bra! snacka om att jag befinner mig i twilightzone! asså alla som inte sett dessa filmer (som än bara är två) SE DOM NU.

det är faktiskt nästan så att tvåan var bättre än ettan. man märker att dom haft en bättre budget att göra filmen på än första filmen.

jag gick med adina och hennes bror andreas, dom fattade inte hur snygg jacob är i filmen och det är ju konstigt för han är vrålsnygg! han känns som stefan faktiskt =) ja, jag tänkte faktiskt att det  va stefan ibland. dom är lite lika i sättet ibland :D fast inte när han är varulv då :P



ja, nej se den! jag längtar redan tills nästa film.

IDAG är det midvinterblotspremiär och det ska bli kul! känner mig lite osäker på spotlighten i år för jag har inte fått nå vidare direktioner.. men jag improviserar väl lite då :P

kommer sluta inatt vid 12 nån gång sen ville linnéa hitta på nå så får väl se va de blir för bus då!

inatt har jag bara behövt gå upp en gång pga mitt hostande. så det börjar bättra sig tack och lov. orkar faktiskt inte hosta nå mer!! nu räcker det.

stefan är i stockholm över dagen han =) haha, han som inte är vidare förtjust i storstäder. dom gör nå med skolan där, så han åkte hemifrån 5 imorse, såg att han ringt då men då var jag nog helt koma. det var ju förresten en nattbio jag  va på, haha polisen kom dit tillochmed!! dom visste inte att det var bio så sent. 23.59 började bion och den slutade ca kvart över 2. så det vart lite sent och jag somnade kanske halv - kvart i 3 någon gång.

men men! nu ska vi se om vi hittar någon frukost till mig!


Kommentarer:
#1: Malin

Jag ska se den idag kl 18 :D Och ja jacob är hur snygg som helst! Speciellt nu när han klippt sig ;)

2009-11-20 @ 12:50:29
#2: Malin

Jag ska se den idag kl 18 :D Och ja jacob är hur snygg som helst! Speciellt nu när han klippt sig ;)

2009-11-20 @ 12:50:30
#3: Ida

I knoooooow, älska twilight ;)

2009-11-27 @ 02:26:00
#4: Ida

P.S Jacob är inte snygg. EDWARD!!!

2009-11-27 @ 02:26:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: