melinadavideit

2009-10-12
01:41:21

Hej där!
Jaha, efter många tjat om att jag är dålig på att skriva i min blogg så gör jag ett tappert försök nu igen.
Helgen är slut nu och måndagen gör sig bara mer och mer påtaglig. Inte för att jag ser någonting negativt med det just, men bara så man inte blir helt dagvild - arbetslös som man är.

Imorn börjar även jakten, Stefan är som ett barn inför julafton. Kul för min plupp att han får ut i skogen och visa att han är en man! Duktig duktig =) Snart har vi varit i lag i 2 år. Helt sjukt =) Och det sjuka är att jag blir ju bara mer och mer kär! Underbar känsla.

Igår fick jag följa med Helena till hennes vänner på Helmers, det var dags för dildoparty! Har aldrig varit på ett sånt förut, men det va jättetrevligt och jag är nöjd! Ett av mina köp var en mooncup!

en ersättning för bindor/tamponger!

Inga tamponger/bindor till sopbergen, inga uttorkande och kemikalefyllda grejer i underlivet, inga pengar till alla dessa mensskydd och så vidare..
Med andra ord: bra för miljön och bra för den personliga hygienen.
Och så är det riktigt smidigt (tvärtemot vad man kanske först tänker, när man ser den där lilla plastkoppen och undrar hur man ska bära sig åt och om det verkligen ska funka).

Så jag ser fram emot att inte behöva köpa några fler tamponger på x antal år =)

Ja, ni undrar säkert om jag köpte nå mer men det lämnar jag åt er fantasi :D

När demonstratörerna åkt så tog det inte lång tid innan vi va på väg ner till Mora igen, hamnade på BP för Gittan ringde mig innan och jag visste att dom skulle vara där. Johan var också där och jag fick höra en märklig sak..

Johans flickvän Sara hade varit till ett medium då hon fått det i present av någon, och hon hade bra kontakt med sin avlidne mormor. Mitt under sessionen så blir mediumet stört av någonting. Det visar sig vara en karl som är väldigt skämtsam och tar mycket plats.. Det han säger till Sara är: It's okay, It's okay.. Han pratar även någonting om Saras förlovningsring som han tycker ska sitta på fingret.
Jag vet inte riktigt exakt hur det här va nu då men jag skriver som jag uppfattade det.

Sen säger den här mannen till mediumet att han är fast mellan två världar, han kan inte komma över till andra sidan för att det finns en eller två personer som inte kan släppa taget om honom. Och för att han ska komma vidare så måste den här eller dom personerna vända ner alla bilder i hemmet på honom. Det är så mycket känslor fästa vid dom.

Det är hemskt att vända bort det enda man har kvar av sin far. Det är kaos i mitt huvud. Men allt för att du ska komma vidare och få ro i din själ Daddy. Det är bara en bild kvar nu, den är inne i datarummet.
I miss u.. Kan fortfarande inte fatta.. love u <3



Jag hoppas du har det bra där du är och att du vakar över oss.




Imorgon är det iaf som sagt en ny dag med nya tag. Jag tror nog att jag ska våldgästa min kära vän Sandra. =)
Får se vad som händer.. Måste även ringa tandläkaren. Bet as hårt i en gaffel igår så jag fick en spricka i tanden. Typiskt. Och på onsdag ska jag till frisören!!! Ska uppdatera håret lite med lite färg =)

Får väl se hur det går.

Och om någon undrar varför jag inte kommer med nå nya bilder så kan ni fråga Expert. Dom har haft min mobil i 3 månader nu. TJO

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: