melinadavideit

2009-10-16
01:02:25

hohooo!
riktigt trevlig kväll måste jag säga ;D kan det bli annat i dessa damers sällskap!! haha massa räkor, kräftor, hemmagjorda såser m.m. Mycket gott och nog kan vi roa oss själva oroa er inte för det!

Hahaha, inpå småtimmarna kom ricky martin hit och hade sönder våran lykta.. haha, andra gången på 2 veckor som den går sönder! Undra hur.. :P

2 vinare och x antal havskryp senare är jag mätt och nöjd över min kväll!! Gillar er tjejer =) Hoppas ni inte fryser ihjäl i kylan nu på vägen hem.. Enligt min dator är det 0 gradigt ute, men enligt vädret på tv så skulle de va -6 inatt. hoppas det inte har blivit det än då.

Nu har jag iaf tvättat fejjan och borstat mina gaddar. och nu ligger jag i min sköna säng och ska invänta john blund =)

Kommentarer:
#1: Sandra

De va verkligen super kul, måste göras om;D hahaha

2009-10-16 @ 02:20:49
#2: johanna h

Undra huuuuur! ;) Ne då vi frös ej ;)

2009-10-16 @ 02:53:40
#3: MAMMA

fast mamma blir glad och förväntar sig att ni fixar lyktan!!! ser inte så fint ut nu....:(..kram

2009-10-20 @ 23:29:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: