melinadavideit

2009-10-12
19:48:02

Kvällning
Nu är det mörkt utanför fönstrena vill jag lova! Det står inte på förrän snön ligger på backen :D Tjohooo.
På eftermiddagen idag har jag följt med Sandra och tvättat audin, vilket ingen av oss har gjort själva förut, men nu kan vi ;) Sen efter det åkte vi upp på Ica maxi, jag skulle panta massa burkar som mamma skickat med mig och sen köpa diskmedel och sandra skulle köpa mat till hemmet =) 

Vi har även kommit fram till att vi ska ha räk- och kräftkväll ! Åååå det är så gott, verkligen havets guld!

Nu skulle jag ju egentligen lägga upp bilder på räkor och kräftor här, men jag har en kass dator och inte heller någon kamera. Typiskt också..

Ikväll är det iaf svenska hollywoodfruar =)


OCH en till sak! Stefan min kära älskling har skjutit en älg idag =) Du är så duktig!! Älskar dig!!!

Kommentar:
#1: johanna h

Gissa vem som vill vara med då?? Haha

2009-10-12 @ 22:35:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: