melinadavideit

2010-04-29
01:02:28

kliniskt? eller maniskt?
haha ja man kan ju undra. nu är det iaf jätterent på linds! det enda som är kvar i stort sett är att kylskåpet ska skuras ur och sen ska man väl packa in sina saker i bilen helt enkelt. hela dagen har vi gått och frågat oss själva varför vi inte har städat tidigare under säsongen :P det är ju sååå mycket fräshare att bo i ett place där det är rent eller ? =)

jag vet ju, och ni med, att jag maniskt försökte hålla det rent i början av säsongen, men snabbt insåg jag att det var ingen idé när man bodde med 3 arvikadrägg (som dom så fint presenterade sig själva som) haha nej men nu jävlar är de fint iaf =) nu ligger jag i sängen iaf och funderar lite.

sandra har åkt hem, björn har nyss kommit tillbaka från italien. på fredag åker vi till mora! snart är allt här verkligen helt helt helt slut. vilken sjuk känsla! på fredag slipper jag sova själv iaf =) tycker inte alls om att sova själv! har haft adina som sovsällskap i 3 dagar nu iaf, man duger ju tydligen när björn är borta :P

imorgon är det städkontroll iaf, så jag lär väl ska sleepa lite, haha eller så gör jag som adina ville igår kväll!

; -Mellis imorn vill jag att vi ska vakna av solen, lite tidigt sådär.

: -Okeej, ja men vi drar väl inte för gardinen då om du nu är säker på att du verkligen vill det.

; -Ja men det blir bra!

sen kl 6 på morgonen så vaknar jag för att solen verkligen går upp i mitt rum, som om att solen bor inne hos mig!! så jag drar för gardinen på min sida så att det blir mörkt åt mig. sen efter ett tag börjar adina låta rycka i gardinen hon med ;D haha! tjejen som ville vakna i tid ändrade sig nog lite grann :P men som tur är så är vi jääävligt bra på att sova hon och jag, så vi somnade om på en gång =)

inatt drar jag för gardinen =)



idag har det regnat förresten, då vill jag hellre, MYCKET hellre ha sommar nu =) det är dags!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: