melinadavideit

2010-04-14
18:35:42

kräftan?
det är jag det. är huuuuur röd som helst i ansiktet och jag kan inte göra någon som helst min för då bränns det och svider och sticker och jag blir lite ledsen blir jag ... :P
nej men fyfan va det svider i nyllet nu alltså!! så går det när man är soldyrkare, så nu kommer jag väl se ut som ett riksmongo i några dagar, men vet du vaaa?? i don't care :D

idag har jag stått och solat i höken/falken och det va niiice =) dagen har rullat på fort som fan och många har bränt sig :P speciellt jag och sussi :P simon duljan den dummisen smackade till mig med handen rätt i pannan!!! där jag har bränt mig som mest :( aj aj AJ!!

och jag har ju så jääädra ont i ryggen!! den skulle verkligen behöva knäckas! stefan har lovat att han ska göra det åt mig! så jag får väl stå ut i 2 dagar till då.. :P

ikväll händer förmodligen ingenting! jag kan ju inte röra mitt ansikte så jag vet inte om jag vågar göra nå kul för då måste jag skratta och det går ju inte för sig. =)

Kommentarer:
#1: DFG

Sola i liften?? Har man koll på nödstopp och liftgatan då? Nej nu jävlar kommer "släp-Hitler" tillbaka och styr upp det som är kvar av den här säsongen;)

2010-04-14 @ 23:03:17
#2: DFG

Sola i liften?? Har man koll på nödstopp och liftgatan då? Nej nu jävlar kommer "släp-Hitler" tillbaka och styr upp det som är kvar av den här säsongen;)

2010-04-14 @ 23:04:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: