melinadavideit

2010-08-25
22:55:04

Allévo kickstart
hej på er! jag och stefan har precis duschat, jag fick nåt som heter "back rubbing + extra" haha snacka om mupp!
nu så ska vi lägga oss, för här är det upp i ottan som gäller. imorn ska mamma väcka oss kl 4!!(!!!!!!!!!!!!) för vi ska vara i sthlm runt 9 tiden. gah.

det är några som har undrat igen vilken diet det är jag går på :P hehe, den heter Allévo kickstart.



såhär ser chokladshakekartongen ut iaf :P den är hemskt äcklig!

soppan däremot är guuud så god :D dessutom har jag köpt hem en purjolök som jag skär och har i lite i soppan, då tuggar man mer som jag sa tidigare =)

nej fyfan imorn blir det tidigt för oss. nu på kvällskvisten har jag hunnit vara hem till rebecka och filippa på rödmyren, mycket mysigt, sen har jag varit hem till gittan, innan det var jag också till dollarstore där jag blev akut jätteskitnödig och det var nära på en olycka kan jag lova er!!!!! så jag sprang ut och hoppade in i bilen och det va värsta actionmusiken till allt fort som fan körde jag till mcdonald's och tog en toa :P puuuuh så skönt. sen åkte jag till ica maxi och köpte mig en purjo och lite pads. efter det åkte jag alltså till gittan och snackade med henne i ca en timme. sen åkte jag hem och här väntade min kära lillpojke på mig =) han säger här nu att han inte är någon lillpojke... vad är han? "karl-alfred" säger han. nåja. då kom jag hem till min lilla karl-alfred och han satt i soffan och tittade på fångarna på fortet så jag joinade honom =)  med mina nagelgrejer ! nu har jag svarta naglar med vita fjärilar på! fast en måste jag göra om imorn... (får inte göra de nu för stefan) den blev helt jättesabbad!!! ='( buhuuu. nej fyfan nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova med karl-alfred för imorn är det en låååång dag.

jag tror inte att jag har någonting mer att säga just nu. imorn förväntar jag mig ett samtal från frida som även så sött ringde mig nu ikväll! gofisan!


nej natti nuuu =)

Kommentar:
#1: Sara

melina!! köp modifast choklad eller vanilj på apoteket, hyffsat pris och den är aaasgod den drycken! KLArade mig 3v på endast den, skitgod är den! :)

2010-08-27 @ 13:43:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: