melinadavideit

2010-08-30
09:00:33

blixtvisit i sälen
tjing! här ligger jag och myser i min säng! stefan har åkt iväg till tåget, skolan börjar ju nu igen! egentligen skulle jag också suttit på det där tåget, sjukt va?? men istället ligger jag kvar i sängen och idag ska jag nog plocka svamp? om jag hittar någon som vill följa med mig. har drömt så sjukt mycket mardrömmar om björnar nu så jag börjar fundera på om det kommer hända mig någonting om jag far ut i skogen alldeles själv.

här kommer iaf en liten bild av när sandra fyllde 20, hade inte tid att ta så mycke bilder så det är dom här det blev :P


wihoo girls!

och sen har jag lite bilder från i fredags då vi va på bartömning, dock har jag inte så mycket bilder därifrån heller utan bara från när vi va hemma i våmhus!


ja de va de de!


i lördags jobbade jag ju på toppstugan minsann, det var roligt och folk blev riktigt runda om fötterna =) efterfesten höll på till lite efter 5 på morgonen och jag somnade med kläder på! HAHA. emilsson somnade på två trästolar och gurra somnade i soffan sittandes. lena hade knappt hunnit komma in genom dörren förrän hon hade slitit av sig kläderna :P haha! nej fan de va riktigt skoj! men trött va man igår. körde hem som en zombie. och nu är de nå fel på mitt abs-system så nu måste jag höra med morfar om han har lust att kika på det! typiskt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: