melinadavideit

2010-08-06
10:44:27

Dont be scared, I've done this before.
Show me your teeth.

vad har hänt det senaste dygnet då? nej jag jobbade ju till halv 5 igår och sen skulle jag åka till lima igen, med vetskapen om att jag inte hade någon bensin kvar i bilen :P och niklas åkte med mig, men jag berättade för honom att jag kan inte garantera att vi kommer fram :P haha, vi lyckades ta oss till lima, och macken där jag tankade upp min kära ford =) så nu är det nemas problemas att ta sig någonstans =)
ikväll är det kräftskiva at björns mansion! det ska bli riktigt kul och GOTT! I LOVE KRÄFTOR. sen ska det bli gott att ta sig någon cider också, det var länge sen nu!
jag ska ha med mig min kamera minsann =) kanske ska ta och lägga in bilderna jag har på kameran också så ni får se vad jag gör om mina dagar! igår hoppade jag studsmatta i några timmar efter jobbet med björkbarnen, när vi typ hade hoppat klart så fnissade dom och tittade på varandra och sa att det va roligt att titta på mina tuttar när dom guppade... hmmm undra vad det blir av dom där egentligen :P jag får ha på mig sporttop nästa gång då :P
jag är så himla sugen på att gå ut i skogen och plocka svamp förresten!! jag har ett riktigt suuug =)
och fan undrar om jag har gått och fått en släng av migrän?? har haft jätteont i huvudet i flera dagar nu!! :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: