melinadavideit

2010-08-07
14:55:07

Gårdagen!
Faaaaaaaaaan va kul vi hade igår!! Vi hade kräftskiva och det slutade med att det var bara jag, adina och frida som höll igång på slutet! men som om det skulle hindra oss från att ha roligt? NEJ SKULLE INTE TRO DET!
Jag har ont lite överallt i hela kroppen men jag är glad ändå =)
sötfriiidaan =)

adiiinisen =)

sötisar!!

jag blev nypt i fingret av en kräfta!

björnaaaa

ewa och allette =)

haha =) groth och frida gör westside tecknet ;)

elin och mellis =)
ja som ni ser så är vi ju propra och väldigt skötsamma här =) jag tror jag slutar lägga upp bilder där :D
idag har jag iaf en stor bula på mitt ben som gör ont med ett rivsår över det, det känns som om mina fingrar har blivit hoppade på, någon sorts träningsvärk i hela kroppen?, av någon anledning snusade jag som fan så under läppen bränner det som bara den och nu börjar bakfyllan sakta men säkert smyga sig på!..
var det värt det??...
OM DET VAR!!!!
fan va jag tycker om mina vänner! ni är guld och jag älskar er!!!!!! jag har så sjukt kuuuul i mitt liv!!! när jag slutar ska jag hem och duscha sen kommer iaf frida, och adina om hon orkar :P hem till mig och så ska vi titta på galenskaperna vi gjorde igår :D hahaha jag har tjuvkikat idag och fan va vi är sjuka i huvudet!! :D i love it!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: