melinadavideit

2010-08-13
00:52:41

Hej alla sötisar!
Här ligger jag nu nere i källaren i lima, efter att ha "tittat" på både paranormal activity filmerna!!! Tackar mig själv för att jag höll för ögonen 80% av filmerna! Annars hade jag nog legat mellan björkarna där uppe! fyfan för filmerna alltså =)
men nu har jag ice age 3 på i bakgrunden här och jag ligger iaf i min säng, får se om jag överlever natten då =)
har varit lite smått barnvakt ett tag efter jobbet idag, det va roligt =) loviz och jag har målat naglarna blååå som himmelen =) riktigt fint vart det! imorn - jag menar såklart idag.. daah klockan är efter 12.. idag är det fredag den 13de! jag ska se till att jag inte gör någonting dumt imorn :P hade ju varit typiskt mig alltså :P
hade inte alls varit fel att ha min älskling här snusandes bredvid mig nu när jag är lite smårädd sådär =) jag saknar dig stefisen =) <3
puss på er alla godingar från mig och adina =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: