melinadavideit

2010-08-25
15:28:02

hoppas!
nu har jag varit ner på stan en sväng och köpt mig en till kartong med allévo, denna gång absolut inte någon shake. utan dom har shake och soppa. så nu har jag köpt potatis och purjolökssoppa. undrar hur mycket potatis och purjolök det kan vara i den egentligen, är ju bara pulver. men jag förväntar mig att den är godare än min chokladshake som jag seriöst höll på att spy av imorse. det är skumt! igår kväll när jag drack den kände jag nästan att den var riktigt god och att det kändes skönt att jag tyckte det så det inte skulle vara några problem att få i sig dom! men imorse var det verkligen nära att det kom upp!

den här soppvarianten då, den ska man blanda med varmt vatten. åå den kommer säkert vara jättetunn och inte alls kännas som soppa! uäää, bara den är bättre än chokladen, om inte annat så har man ju iaf 2 st att variera sig emellan. tack och lov för det för jag vet inte om jag hade klarat av den där chokladen fler gånger idag. uäk.



jag får ju lov att underhålla mig med någonting! mamma kommer snart hem och ska kolla att allt är klart inför imorn, vi ska åka till sthlm typ 4 på morgonen........... wihoo.  ska fixa det sista med daddy. som för övrigt fyller år imorn :/

för övrigt så ska jag åka en sväng till sötaste rebecka när mamma kommit hem och jag ätit min spännande soppa =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: