melinadavideit

2010-08-03
15:57:10

I could really use a wish right now
dagens, eller ja, veckans låt.


bra skit!
här sitter jag nu, det är bara 20 minuter tills vi ska backa in stolsbanan idag! sen ska jag till lima och packa ihop mig och så sen ska jag åka hem till mora!
jag och björn har varit riktigt djupa idag och setat och pratat om både det ena och det andra bl.a. döden och sånt otrevligt.
snart fyller daddy år. det känns lika konstigt i år som förra året. att inte kunna ringa honom och säga grattis din gamla gubbe och skratta lite åt honom att han blir äldre vilket han inte ville bli. asså han ville leva men inte bli äldre.

jag tycker fortfarande att det är sjukt av mina bröder att dom förvarar våran pappas aska i en kartong i ett garage. totalt respektlöst!! och jag kan inte göra någonting åt det. det skulle vara att jag får för mig att åka dit och ta tag i det med mina egna händer. kanske är det jag får lov att göra.
ibland önskar jag verkligen att jag kunde kopiera/klona mig själv, så att man har samma hjärna fast i typ 3-4 olika kroppar och att hjärnorna kan synkas ihop via blåtand eller nå sånt! för då hade jag kunnat skicka ut olika kroppar av mig själv till olika ställen i världen och ingen skulle bli arg för att jag inte är där, snarare tvärtom :P undra om jag ska uppfinna någonting dylikt i framtiden!
=) jag och cisen i malung!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: