melinadavideit

2010-08-17
11:10:08

iPhone vs. HTC
jag vet att det är ett himlans snacka om iPhone och fan och hans moster. Såklart, rebell som jag är ;) så har jag beställt en HTC! Mitt enda problem är - När fan kommer du min kärlek?!?!





om jag får säga det själv så tycker jag att HTC är lite finare :D men jag vet ju inte det förrän jag har den i min hand =) åååå va jag längtar! typiskt är det ju att det är så lååååång leveranstid och att det har strulat med allt blablablaaaa.
Men jag hoppas verkligen att den kommer snart ! ♥


Sen har jag ett till paket jag väntar på :D hihi, erik kommer skratta åt mig men jag har beställt ett Konadset!



så man kan göra så hääär fina naglar :D tjiihooo!!

jag känner mig riktigt spänd och lycklig!


Nu ringde johanna mig också så nu är det klart att jag blir här på kläppen i vinter också =) så rooooligt! ännu en sak att se fram emot =) och sen kommer mina nära och kära hem i helgen =) =) och sen så ska jag se om jag kan hitta nå kläder inför vintern! måste köpa nya bindningar till min bräda! och helst hade jag också behövt köpa en ny bräda!! sen ny jacka och täckbyxor!!! grrrr det kliar i fingrarna på mig :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: