melinadavideit

2010-08-14
14:05:07

lör-DAH
idag är det lördag och jag känner mig redan trött, sov asgött inatt och ville verkligen inte gå upp! sov en kvart extra tillochmed!
direkt efter jobbet sätter jag och adina oss i bilen och far till bonäs alltså. hur man ska palla? jag inte fråstå hur ja palla med detta ska. kanske jag sova försöka lite ? inte? ne..
har nyss ätit lunch med adina, erik och niklas det va trevligt och nu är jag inte hungrig nå mer. undrar vilka det är som gifter sig idag.. hmm =) jag har ingen aning om någonting det är adina som dragit in mig i denna bröllopshärva som vi ska jobba på. 4-rätters hörde jag?? vi får sluta runt 11-12 någon gång, alltså är jag i lima vid 1. trött.se? vi får se kanske för sån där överskottsenergi!
idag är det typ inge folk alls i stolen. stefan och hans familj är nu framme i turkiet. en stor del av de som betyder mest av allt för mig här i livet befinner sig alltså i turkiet, och vart är jag? inte i turkiet. jag som verkligen sagt att jag ska utomlands i år. tror ni det kommer hända??? frågetecken på det alltså... jag får väl roa mig själv då medans andra sitter och göttar sig i 35 graders värme med paraplydrinkar!!!!! :P
inte idag då kanske. men på onsdag då jag är ledig =) då kanske jag hittar på nå bus. jag tror jag ska cykla downhill minsann! kanske bryter alla ben i kroppen??? förhoppningsvis inte.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: